Hraju, hraješ, hrajeme – české banky reagují na rostoucí popularitu gamingu

Autoři | Foto Pixabay

Gaming je dnes běžnou součástí života naprosté většiny Čechů. Podle aktuálního průzkumu Komerční banky ve spolupráci s agenturou Ipsos si 77 % lidí občas zahraje nějakou hru na mobilu, počítači nebo konzoli, přičemž mezi hráči jsou rovnoměrně zastoupeni muži i ženy a nejčastěji jde o věkovou skupinu 15–44 let. Tohoto fenoménu si všímají i banky – po České spořitelně nyní přichází s hráčskou tematikou na platebních kartách také Komerční banka.

Až více než polovina hráčů za hry měsíčně utratí do 500 Kč, ať už se jedná o koupi nové hry, předplatné nebo investice v rámci dané hry. Samotné hry pak pro hráče představují nejen formu relaxu, ale také způsob socializace. Až každý pátý hráč si prostřednictvím hraní her našel nové přátele. 

Většina hráčů (60 %) stráví hraním do jedné hodiny denně. Pravidelně (alespoň jednou týdně) hraje mobilní hry 39 % populace – většinou jednoduché logické tituly jako Candy Crush nebo Tetris. Počítačoví hráči dávají přednost akčním a FPS hrám (např. Counter Strike), konzoloví hráči pak závodním titulům typu Need for Speed.

„Průzkum ukázal, že většina Čechů hraje pravidelně – a pro mladší generace jsou hry běžnou součástí života. Nejde jen o zábavu, ale i o způsob relaxace, kontakt s ostatními a často i první zkušenost s placením online. Proto přicházíme s produkty, které jim dávají smysl – od designových platebních karet až po podporu komunitních a edukačních projektů,“ říká Jitka Haubová, členka představenstva a provozní ředitelka Komerční banky.

Komerční banka spolu s Mastercard proto představila nové platební karty s designem inspirovaným oblíbeným hrdinou ze hry League of Legends nebo designem vytvořeným nejznámějším českým streamerem Agraelem.

Po podpoře turnaje Prague Champs nebo výstavě soch šampionů z League of Legends jsou nové platební karty dalším příkladem dlouhodobého propojení Komerční banky a gamingu. To potvrzuje i existence interního gamingového týmu KB, který se kromě herních úspěchů podílí i na edukaci hráčů v oblasti kyberbezpečnosti v rámci projektu CyberHunt

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Komerční banka, Gaming, platební karta, League of Legends, Ipsos

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.