Agentura CzechTrade uspořádala v Praze páté jednání Klientské rady, která vznikla v rámci střednědobé exportní strategie na období 2023–2026. Rada sdružuje zástupce exportérů, vedení agentury a Ministerstva průmyslu a obchodu. Jejím cílem je efektivněji definovat potřeby podniků, směřování proexportní podpory a poskytovat agentuře zpětnou vazbu pro další rozvoj služeb.
„Společně s členy Klientské rady CzechTrade jsme si vydefinovali efektivní způsob, jak exportérům přiblížit hodnotu jednotlivých služeb prostřednictvím konkrétních případových studií. Celkem padly čtyři návrhy na komunikaci efektivity vynaložených prostředků za služby CzechTrade a případové studie se ukázaly jako nejlepší řešení pro jasné vysvětlení přidané hodnoty CzechTrade v podpoře firem,“ uvedl Antonín Koplík, předseda Klientské rady a jednatel firmy MORAM CZ.
Hlavním tématem jednání byla diskuze nad cenami služeb CzechTrade, jejich kapacitními možnostmi a přidanou hodnotou pro klienty. Projednána byla také rotace členů rady a plán dalšího fungování do konce roku 2026. V závěru zazněl návrh na konání příštího zasedání v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu 2026 za účasti členů vlády.
CzechTrade prostřednictvím Klientské rady dlouhodobě posiluje dialog s exportéry, což umožňuje cílenější nastavení služeb a efektivnější podporu českých firem na zahraničních trzích.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám