Počasí dnes3 °C, zítra2 °C
Čtvrtek 21. listopadu 2024  |  Svátek má Albert
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Chtěl jsem být zlatníkem, ale rodinná firma dostala přednost, říká majitel společnosti ACCEPT

PR článek

Třiatřicet let česká firma ACCEPT připravuje pro své zákazníky reklamu šitou na míru a přes osmnáct let dodává prostřednictvím e-shopu jmenovky.cz značení do firem, škol, nemocnic či administrativních budov. Díky široké nabídce si vybere téměř každý.

"Stále investujeme energii a své zkušenosti do rozšiřování naší nabídky. Prototypujeme a vkládáme na naše stránky accept.cz a jmenovky.cz nové produkty, abychom zákazníkům nabídli to, co jinde nenajdou. Spolupracujeme při vývoji i s externími firmami a jsme výhradními dodavateli některých složitějších systémů z hliníkových profilů v ČR. Reklama a vše s ní spojené se za dobu existence naší firmy neustále vyvíjí, mění se materiály, technologie a přání zákazníků, kteří kladou stále větší důraz na jednoduchost a moderní design," říká majitel společnosti ACCEPT Petr Štěpánek.

Historie rodinné firmy se začala psát v roce 1991. "Společnost tehdy založil můj otec. Impulsem bylo setkání s bývalým kamarádem, který se vrátil z emigrace zpět do Čech a vyprávěl tátovi o svých kontaktech v oblasti nakladatelství a výroby reklamy. Dokonce mu v Německu domluvil i prohlídku v jedné významné reklamní agentuře. Tento zážitek byl natolik silný, že krátce po příjezdu zpět do Čech táta firmu založil," vzpomíná Petr Štěpánek

Začátky nebyly jednoduché. Chyběly peníze a potřebné stroje. Začínalo se s jedním řezacím plotrem přivezeným až z Japonska a s jedním zaměstnancem. "Tahle doba však měla i své výhody. Trh v oblasti reklamy a konkurence byly v plenkách. Neexistovaly limity a výběrová řízení, všichni toužili po viditelné reklamě na svých provozovnách, autech, plotech nebo fasádách. Občas se nám podařilo získat i zajímavé větší zakázky. Jedna z nich pro Policii ČR byla zlomová. Jednalo se o celorepublikovou zakázku, a díky ní jsme mohli financovat nákup potřebných technologií a rozšířit řady našich kolegů," dodává. 

Dnes již firma patří mezi ověřené výrobce na trhu. Velkou měrou k tomu přispěl právě příchod Petra Štepánka do firmy. Majitel na tuto dobu vzpomíná v dobrém: "Pár let po založení firmy jsem do Acceptu nastoupil i já. Přiznám se, že moje původní plány a sny směřovaly k profesi zlatníka, ale rodinná firma tehdy dostala přednost. Svého rozhodnutí však s odstupem času nelituji."

Ve firmě začal jako řadový zaměstnanec, prošel výrobou, jezdil na montáže. "Časem, jak moje zkušenosti rostly, jsem dostával na starosti čím dál složitější zakázky. V průběhu let se stále zvyšovala poptávka na určité produkty z naší nabídky, a tak jsem se rozhodl založit e-shop jmenovky.cz. Hnacím motorem byla vize prosperující firmy, která by dokázala obstát v moři konkurence a svými produkty by zákazníky zaujala. Dnes jsme s manželkou již druhá generace rodinné firmy a naším společným cílem je předložit každému zákazníkovi to nejlepší, co trh nabízí," vysvětluje.

Zmíněný internetový obchod www.jmenovky.cz vznikl v roce 2006. Propojil zkušenosti z výroby reklamy do produktů, které po nainstalování usnadňují zákazníkům i samotným zaměstnancům orientaci v budovách, kancelářích, firmách nebo halách. 

Nejžádanějšími produkty z naší nabídky jsou bezkonkurenčně obrázkové piktogramy na dveře, například WC, kuchyňka, jednací místnost, úklidová a technická místnost. "Piktogramů za ty roky již máme přes čtyři tisíce a každý měsíc stále přidáváme nové," říká Petr Štěpánek.

Další v pořadí jsou tabulky ke dveřím, které dokážeme kombinovat podle přání zákazníka a podle jeho potřeb. Na tyto dveřní tabulky, častěji zákazníky označované jako jmenovky, si firmy přejí umístit svoje logo či název společnosti, jména osob a jejich funkci. "Tento informační prvek spolu s ostatními systémy je již téměř nedílnou součástí každé budovy. Určitě si každý v minulosti nejednou zažil situaci, kdy vešel do budovy úřadu, školy nebo nemocnice a kvůli chybějící nebo nesprávně označené tabulce u dveří po budově bloudil," usmívá se majitel firmy.

"Díky naší firmě, která systémy vymýšlí a hlavně vyrábí, se čas potřebný k nalezení správných dveří zkracuje na minimum," dodává.

"Za dobu 33 let, co jsme na trhu přímé výroby reklamy a orientačních systémů, k nám již zakázky chodí samy ze všech stran. Většina přijde přes e-mail nebo po referenci a doporučení od stálých spokojených zákazníků. Velký podíl zakázek přichází i od konkurenčních reklamek a agentur, které nedisponují potřebnými technologiemi, a my pro ně jako subdodavatel zakázky vyrábíme," poznamenává Petr Štěpánek. 

"A jak to vidím do budoucna? Pořád je kam se vyvíjet. Cílem naší firmy je vytvořit ještě širší nabídku produktů a služeb, které budou přístupné nejen na českém, ale i na zahraničním trhu. Věříme, že naše firma bude i v budoucnu patřit mezi lídry v oboru orientačních systémů a že dokážeme přinášet řešení, která pomohou zákazníkům se v prostoru budov lépe orientovat,“ uzavírá Petr Štěpánek.

Štítky výroba, reklama, jmenovky, Accept, Česko, technologie, internetový obchod, Německo, Japonsko, Policie České republiky

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Chtěl jsem být zlatníkem, ale rodinná firma dostala přednost, říká majitel společnosti ACCEPT  |  Byznys  |  Zprávy  |  Trade-off – ekonomické zpravodajství

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.